تور استانبول

ساخت وبلاگ

 

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم .علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد .

مطالب مرتبط :

مسجد سلیمانیه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مسجد سلیمانیه استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , مکانهای دیدنی استانبول , دیدنی های استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 20:06

 

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج جزو یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور می باشد که در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است . در این مجتمع می توان بسیاری از مایحتاج خود از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چرم و ... را تهیه نمود .پارکینگ طبقاتی این برج جزو بلندترین پارکینگ های طبقاتی کشور به حساب می آید و همچنین نمای داخلی و خارجی آن نیز یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است .

 

برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج مجلل و با شکوه نظر بسیاری از زائران هتل های مشهد را به خود جلب کرده به طوری که معمولا بسیاری از گردشگران از آن دیدن می کنند .

 مطالب مرتبط :

برج تجاری آلتون مشهد

بازار حکیم مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : برج تجاری آلتون مشهد , مکانهای دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , دیدنی های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 20:03

 

 

این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع واقع شده است که شامل 9 طبقه و 49 واحد تجاری و 33 واحد اداری می باشد . این بازار جزو یکی از بازارهای مشهد می باشد که نظر بسیاری از گردشگران هتل های مشهد را به خود جلب کرده است و اکثرا از این بازار دیدن می کنند تا علاوه بر خرید از این مرکز به بازدید از فضای زیبای آن هم بپردازند .

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مرکز انواع مختلف پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل و ... موجود می باشد همچنین این مرکز مجهز به چندین پله برقی و آسانسور می باشد .

مطالب مرتبط :

مرکز خرید خورشید مشهد

بازار حکیم مشهد

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مرکز خرید خورشید مشهد , مکانهای دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , دیدنی های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 20:01

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های نسبتا قدیمی کیش می باشد که در دو طبقه احداث شده است . در طبقه اول این بازار غرفه ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند و طبقه دوم شامل بخش های اداری و خدماتی این بازار می باشد . این بازار دارای 310 غرفه است و وسعت آن 26500 متر مربع می باشد .

 بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از امکانات این بازار می توان به رستوران و کافی شاپ و قسمتی برای بازی کودکان اشاره کرد . در این بازار انواعی از پوشاک ، لوازم منزل ، کیف و کفش و ... به چشم میخورد . این بازار همچنین نواعی از لباس های مجلسی زنانه و مردانه را نیز ارائه می دهد که گردشگران هتل داریوش کیش می توانند جهت خرید اینگونه اقلام به این بازار مراجعه کنند .

مطالب مرتبط :

بازار ونوس کیش

مرکز تجاری کیش

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بازار ونوس کیش ,جاذبه های دیدنی کیش , مکانهای دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:59

بازار پانیذ کیش

 

این بازار در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی واقع شده است . این بازار با نمای شیشه ای و معماری خاص خود نظر بسیاری از گردشگران هتل داریوش کیش را به خود جلب کرده است .

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

این بازار دارای 183 غرفه می باشد که در زمینه های مختلف از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... فعالیت می کنند . این بازار همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ و کافی نت هم می باشد .

 مطالب مرتبط :

بازار پانیذ کیش

بازار زیتون کیش

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بازار پانیذ کیش ,مراکز خرید کیش, معرفی مراکز تجاری کیش , بهترین مراکز خرید کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:56

بستکیه دبی

 

 

بستکیه دبی

یکی از محله های قدیمی و تاریخی در دبی می باشد که سالانه تعداد بسیاری از گردشگرانتوردبیرا به سمت خود می کشاند . این محله توسط بستکی ها که از شهرستان بستک هرمزگان بودند در حدود سال 1890 ساخته شده است . این محله در مجاورت موزه دبی قرار گرفته است و شامل خانه هایی به سبک قدیمی ، کوچه های باریک و قدیمی می باشد که نشانگر زندگی مردم در قدیم بوده است . در این محله بادگیرهایی هم وجود دارند که از آنها برای خنک کردن منازل هم استفاده می شده است . در قدیم از این مکان برای استراحت کاروان ها استفاده می شده است .

بستکیه دبی

مصالحی که در ساخت این مکان رفته از سنگ های مرجانی و گچ و آهک می باشد و تزیینات به کار رفته در آن نیز از گچ و شیشه های رنگی می باشد . تمام خانه این محله سفید کاری شده اند و در و پنجره های آن نیز از چوب می باشند . اکثر خانه های بستکیه دارای سردر و ستون می باشند .

مطالب مرتبط :

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بستکیه دبی , جاذبه های گردشگری دبی , مکانهای دیدنی دبی , دیدنی های دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:54

 

 

خور دبی یک ورودی آب می باشد که این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است . یک بخش آن به نام دیره و بخش دیگر آن بردبی نام دارد . این خور نقش بسیار مهمی در اقتصاد دبی دارا می باشد به همین دلیل در چند سال اخیر طول و عرض آن را افزایش د اده اند تا تردد لنج ها و کشتی های کوچک و بزرگ در آن راحت تر صورت گیرد .

خور دبی

برای جا به جایی کالا و تردد در بین این دو بخش از یک تونل زیرآبی و دو پل که بر روی این خور قرار گرفته است استفاده می شود . در حال حاضر طول این خور در حدود 15 کیلومتر و عرض آن 500 متر می باشد . این خور در حال حاضر به یک محل تفریحی و توریستی نیز تبدیل شده است و نظر بسیاری از گردشگرانتوردبیرا به خود جلب کرده است . در این بخش قایق هایی برای حمل مسافران توردبیاز یک سمت خور به سمت دیگر آن قرار دارند که در زبان محلی به این قایق ها ابرا گفته می شود . این قایق ها تا 30 نفر مسافر را حمل می کنند و تا پاسی از شب تردد این قایق ها در بین دو طرف خور ادامه دارد . تماشای لنج ها و مناظر اطراف این منطقه زیبا خالی از لطف نیست و این قسمت جز یکی از مناطق دیدنی های دبی به شمار می رود .

 خور دبی

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : خور دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:52

 

 

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی پارک آبی مخصوص دلفین ها می باشد . این پارک زیبا و مهیج که سرپوشیده نیز می باشد یکی از بزرگترین مراکز تفریحی دبی می باشد . در این پارک علاوه بر دلفین ها سگ های آبی نیز وجود دارند و نمایش های جالبی را از خود به اجرا در می آورند . گردشگرانتوردبیمی توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند . در این پارک شما می توانید در کنار دلفین ها هم شنا کنید .

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبیمطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دلفیناریوم دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , مکانهای دیدنی دبی , نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:48

 

 

این مدرسه یکی از قدیمی ترین مدارس علمیه مشهد می باشد و در حاشیه شرقی بازار بزرگ مشهد و در بالای حرم واقع شده است به همین دلیل به مدرسه بالاسر مشهور شده است .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .این مدرسه همزمان با دو مدرسه پریزاد و دودر و به دستور شاهرخ تیموری ساخته شده است که در قدیم به مدرسه شاهرخی لقب گرفته بود . این مدزسه دارای چهار ایوان و 21 حجره در دو طبقه می باشد . مدخل این مدرسه در حاشیه شرقی بازار قرار دارد . ایوانهای مدرسه دارای کاشی کاری معرق است . چهار ردیف پلّه در چهار طرف کنج دیوارها طبقه اول را به طبقه دوم راه می‌ دهد .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه بالاسر در سال 1091 و در زمان شاه سلیمان صفوی ساخته شده و پس از آن چندین بار در زمان های مختلف بازسازی شده است . از موقوفات این مدرسه شش دربند مغازه متصل به مدرسه می باشد . امروزه به علت گسترش اطراف حرم  از مدرسه زیاد اثری باقی نمانده و به دارالولایه و کفش‌کن جدید الاحداث الحاق شده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

مطالب مرتبط :

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه دودر مشهد

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مدرسه بالاسر مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , مکانهای دیدنی مشهد , دیدنی های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:42

 

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

سرزمین موج های آبی

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پارک آبی ایرانیان مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , مکانهای دیدنی مشهد , دیدنی های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:39

 

 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : باغ وحش وکیل آباد مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد , مکانهای دیدنی مشهد , دیدنی های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:35

 

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایرانی می باشد که آرامگاه آن در کنار آرامگاه نادر شاه افشار قرار گرفته است .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
بر سر این آرامگاه لوح سنگی ای نصب شده است . محمد تقی خان پسیان در سال 1309 در تبریز به دنیا آمد وی در سال 1324 به تهران آمد در آنجا به تحصیل در مدرسه نظام شد و بعد  از 5 سال به درجه سلطانی رسید .
مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .محمد تقی خان پس از آن روس ها را شکست داد و در سال 1335 به آلمان رفت و پس از بازگشت در سال 1338 به فرماندهی ژاندارمری خراسان در زمان مشیرالدوله رسید .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .در سال 1339 آزادی خواهان خراسان به رهبری محمد تقی خان قیام کردند که در این قیام محمد تقی خان در مقابله با اکراد بجنورد کشته شد .

این آرامگاه هر ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد فروردین 94 را به سمت خود جذب می کند .

مطالب مرتبط :

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

غار مغان مشهد

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد , مکانهای دیدنی مشهد , دیدنی های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:29

 

 

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند این ساحل که در غرب آنتالیا واقع شده است دومین ساحل بزرک آنتالیا به شمار می رود و به نام پلاژ کنیالتی نیز در بین مردم شهرت دارد . این ساحل از سنگریزه ها سفتی پوشیده شده است ودر اطراف آن تعدای هتل ، رستوران و مناطق مسکونی نیز به چشم می خورد . این ساحل فاصله بسیار کمی تا مرکز آنتالیا دارد و فاصله آن تا بندر آنتالیا حدود سه کیلومتر می باشد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .این ساحل زیبا شامل یک پارک ساحلی نیز می باشد که دارای امکاناتی نظیر : بازی های مخصوص کودکان ، استخر دلفین ها ، شهرک مینیاتوری ترکیه ، کافه ، رستوران ، پارکینگ ، پارک جنگلی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند با وجود این امکانات اوغات خوب و راحتی را در آن سپری کنند .

 مطالب مرتبط :

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

ساحل نور آنتالیا

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکانهای دیدنی آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:23

 

 این شهر که در 18 کیلومتری آنتالیا واقع شده است از شهر های مهم و قدیمی آنتالیا به شمار می رود .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .این شهر در سال 1500 میلادی محل اقامت هیتیت ها بوده است . تاتر شهرداری که در این منطقه قرار دارد دارای برجستگی هایی می باشد که این برجستگی ها را می توان در استادیوم حومه شهر نیز دید .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

منطقه پرج آنتالیا

منطقه پرج آنتالیا

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .همچنین جاده درخت کاری شده این منطقه با زمین سنگفرش شده زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده علاوه بر آن این منطقه دارای بازار های بزرگ و حمام عمومی می باشد که از دیدنی های این منطقه به شمار می رود و نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 را به خود جلب کرده است .

 منطقه پرج آنتالیا

 منطقه پرج آنتالیا

مطالب مرتبط :

منطقه پرج آنتالیا

تور رافتینگ آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه)

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : منطقه پرج آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکانهای دیدنی آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:13

 

 

 

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

این خانه که در منطقه آلانیا واقع شده است در سه طبقه بنا شده و یکی از خانه های سنتی آلانیا می باشد .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این خانه از سنگ و چوب ساخته شده بر روی یک سطح متقارن قرار دارد و تمام اتاق های آن به نشیمن مرکزی منتهی می شوند . تاریخ ساخت این خانه به درستی مشخص نیست و پس از بازسازی در سال 1987 به عنوان خانه و موزه آتاتورک معرفی شده . در سال 1935 که آتاتورک به آلانیا آمده بود در این مکان برای مدتی استراحت کرد .مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

 

دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور آنتالیا نوروز 94 توصیه می کنیم .در طبقه اول این خانه تصویر ها و تعدادی از وسایل شخصی آتاتورک قرار دارد و در طبقه دوم با مبلمان اشیای سنتی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 از این موزه دیدن می کنند .

مطالب مرتبط :

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

حمام روميها آنتالیا

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : خانه و موزه آتاتورک آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکانهای دیدنی آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 19:10

برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا فروردین 94 خالی از لطف نیست .

 مطالب مرتبط :

برج هیدیرلیک آنتالیا

اولیمپوس آنتالیا

موزه آنتالیا

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : برج هیدیرلیک آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکانهای دیدنی آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 18:54

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94 وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا نوروز 94  مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا نوروز 94  اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

 


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا برای اقامت تور آنتالیا نوروز 94 می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94  دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 94 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل در آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , هتل های معروف آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت: 19:42

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94 قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا  برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا نوروز 94 دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل باتونت گاردن آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت: 19:39

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , بهترین هتل های ترکیه ,معرفی هتل های ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت: 19:35

کاخ دولما باغچه ترکیه

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ تورترکیه دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده تور ترکیه 94 را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند. 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه و جاذبه های گردشگری تور ترکیه 94 محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه ,دیدنی های ترکیه ,مکانهای دیدنی ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت: 19:32